پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 162
نویسنده : سامان

آیت الله خامنه ای

شبکه پنج سیما به مناسبت ایام ۱۵ خرداد، خطبه تاریخی تحلیلی حضرت آیت الله خامنه ای درباره قیام ۱۵ خرداد را روزهای یکشنبه و دوشنبه پخش می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله خامنه ای در زمان امامت جمعه خود در نماز جمعه پانزدهم خرداد ماه سال ۶۰ خطبه ای تاریخی تحلیلی درباره قیام ۱۵ خرداد در دانشگاه تهران ایراد فرموده اند.

این خطبه روز یکشنبه ۱۴ خرداد پس از افطار ساعت ۲۰:۴۵ و روز دوشنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۸ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

http://www.mehrnews.com/service/Art


:: برچسب‌ها: شبکه پنج سیما , شبکه پنج , حضرت آیت الله خامنه ای , قیام ۱۵ خرداد , تاریخی , امامت جمعه , دانشگاه تهران , افطار ,



بازدید : 202
نویسنده : سامان

امام خمینی(ره)

شبکه های سیما برای روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد ویژه برنامه های مختلفی پیرامون شخصیت و قیام امام خمینی (ره) تا پیروزی انقلاب و مباحث پیرامون واقعه ۱۵ خرداد پخش می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، «جانب عشق» عنوان ویژه برنامه ای به مناسبت ارتحال امام  (ره) و قیام پانزده خرداد است که در شبکه دو به شناخت میراث انقلابی به جای مانده از امام خمینی (ره) و آینده انقلاب اسلامی می پردازد. این ویژه برنامه به تهیه کنندگی مجید احسانی نیک یکشنبه و دوشنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد ساعت ۹ و ۱۹:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می شود.

همچنین مستند «از خمین تا نجف» به روایت زندگی حضرت امام خمینی (ره) از زمان تبعید ایشان به نجف تا بازگشت وی به خمین می پردازد که ساعت ۲۱ یکشنبه ۱۴ خردادماه روانه آنتن می شود.

مستند دیگری به نام «خط اصیل» از جمله تدارک های ویژه شبکه دو برای این ایام است. این مستند دوشنبه ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می شود.

شبکه سه سیما

برنامه «صحیفه مهر» به تهیه کنندگی هادی پورحامدی کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیماست که در ۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای با حضور کارشناسانی چون حجت الاسلام مصباحی مقدم، محسن رفیق دوست، عبد الملکی، توکلی بینا و... به بررسی اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) در حوزه اقتصاد می پردازد.

در این برنامه ترکیبی به موضوعاتی چون تعریف اقتصاد، هدف اقتصاد در اسلام، جایگاه مستضعفین و محرومین، استقلال اقتصادی، خودکفایی و قبح از منظر واندیشه های امام خمینی (ره) پرداخته می شود.

این برنامه از شنبه ۱۳ تا دوشنبه ۱۵ خرداد از ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما پخش می شود.

مستند «مکتب امام» نیز کاری از گروه معارف شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی سعید عباسی است که در سه قسمت ۳۰ دقیقه ای از شنبه ۱۳ تا دوشنبه ۱۵ خرداد از ساعت ۷:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

مقام معظم رهبری مکتب امام را بر اساس سه موضوع معنویت، عقلانیت و عدالت برشمردند و این برنامه بر اساس سخنان افراد مختلف سیاسی، علمی و دانشگاهی در رابطه با مکتب امام و سخنان مقام معظم رهبری تهیه شده است.

همچنین برنامه هایی چون «از بلندای عزت» یکشنبه ۱۴ و دوشنبه ۱۵ خرداد ساعت ۶:۴۵، «امام ما» و «به یاد آفتاب» یکشنبه ۱۴ خرداد به ترتیب ۱۱ و ۱۱:۳۰ و «خاطرات روزهای داغ» دوشنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۱ به مناسبت سالگرد رحلت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد از شبکه سه سیما پخش می شوند.

شبکه چهار سیما

گروه اجتماعی شبکه چهار سیما به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد مستند «شاهدان انقلاب » را روانه آنتن پخش می کند. در این مستند که تهیه کنندگی آن را علی شعبانی برعهده دارد صحبت ها و گفتگو های افرادی که در شکل گیری انقلاب نقش داشته اند به همراه تصاویر مستند پخش می شود.

مرحوم بروجردی، مرحوم عمید زنجانی، مرحومه مرضیه دباغ، مرحوم عسگر اولادی، صادق طباطبایی، بهروزی و... از جمله شخصیت هایی هستند که وقایع انقلاب از زبان آنها شنیده می شود. این مستند در مدت زمان ۱۵ دقیقه روزهای یکشنبه ۱۴خرداد و دوشنبه ۱۵خرداد  ساعت ۱۵:۳۰، ۱۶:۳۰ و ۱۸ پخش می شود.

تئاتر تلویزیونی «مبارز» به کارگردانی رسول صانعی، داستان سرباز وظیفه ای است که برای پخش اعلامیه و عکس های حضرت امام (ره) از مشهد به همدان تبعید شده و مادرش نگران او است. «مبارز» یکشنبه ساعت ۲۴ از شبکه چهار سیما پخش می شود.


:: برچسب‌ها: شبکه چهار سیما , شبکه پنج سیما , کارگردانی , رسول صانعی , شبکه سه سیما , مستند , گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه , شبکه های سیما ,